17 ℃

Winkelketen Big Bazar wint belangrijke marketingprijs: “Ongelofelijk veel free publicity gescoord”

Winkelketen Big Bazar wint belangrijke marketingprijs: “Ongelofelijk veel free publicity gescoord”
Foto: PixelBiss / Shutterstock.com

DIEMEN - De prestigieuze Dutch Brand Awareness Award gaat dit jaar naar winkelketen Big Bazar. Volgens de jury is Big Bazar erin geslaagd om het bedrijf zonder noemenswaardig marketingbudget toch volop in de spotlights te zetten.

De Dutch Brand Awareness Award wordt elk jaar uitgereikt aan een bedrijf dat op het gebied van marketing een indrukwekkende prestatie heeft geleverd. Volgens juryvoorzitter Jêrómè Buijken is Big Bazar dit jaar boven zichzelf uitgestegen: “Geen enkele andere winkelketen heeft dit jaar zó veel free publicity gescoord. Van de Volkskrant tot de Telegraaf en van het AD tot het FD, iedereen schreef over Big Bazar. Een geweldige prestatie en natuurlijk heel goed voor de naamsbekendheid van het bedrijf.”

De Dutch Brand Awareness Award zal vrijdag worden aangeboden aan de curator van Big Bazar. Eerder ging de prijs naar winkelketens als Kijkshop, Miss Etam, Free Record Shop en V&D.

 
Deel dit artikel: