Baby nieuwe gezicht van shampoomerk

Een baby met een indrukwekkende haardos is het nieuwe gezicht geworden van shampoomerk Pantene. De zes maanden oude Eugène uit Arnhem zal in alle reclamecampagnes voor het product te zien zijn. 

Foto: Karina Bakalyan / Tomsickova Tatyana / Shutterstock.com / Nieuwspaal

Eugène werd geboren met perfect gekapt halflang haar. Door het babyvet, wat van nature vlak na de bevalling aanwezig is, had zijn haar een prachtige glans. “Zijn haar is heel vol en veerkrachtig. Soms is het net alsof het danst”, zegt zijn moeder Priscilla.

Het contract met Pantene heeft voor gemengde reacties gezorgd. Niet iedereen vindt het gepast dat een baby het nieuwe gezicht wordt van de haarverzorgingsproducten. Maar Priscilla wijst de kritiek van de hand: “Die mensen zijn gewoon jaloers. Ze zien niet wat Eugène allemaal moet doen om zijn haar in topconditie te houden. Hij drinkt niet, rookt niet en slaapt zo’n 12 uur per dag.”