Vanaf augustus twee keer per maand

ING verhoogt aantal storingen internetbankieren

Foto: Robson90 / Shutterstock.com

Vanaf augustus gaat het aantal storingen bij internetbankieren van ING van één naar twee keer per maand. Met meer storingen wil ING zich duidelijker onderscheiden van andere banken.

“ING heeft een sterke reputatie op het gebied van storingen bij het internetbankieren. Onze systemen staan erom bekend dat ze regelmatig plat gaan. Maar we zien ook dat de concurrentie toeneemt. Er komen steeds meer banken bij met allemaal hun eigen storingen. Willen we als bank onze marktpositie blijven behouden, dan is één storing per maand niet meer voldoende”, laat ING weten.

Maandagochtend introduceerde ING een nieuwe storing in de app. Klanten konden dit keer wel inloggen, maar kregen hun saldo niet te zien: “Zo blijven we innovatief werken aan nieuwe problemen. Met steeds andere storingen hopen we onze klanten te kunnen blijven verrassen. Maar uiteraard kunnen onze klanten er in alle gevallen op rekenen dat het niet werkt.